Zaterdag 24 november - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Jannet en Suus Vink en van Beurden - WaarBenJij.nu Zaterdag 24 november - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Jannet en Suus Vink en van Beurden - WaarBenJij.nu

Zaterdag 24 november

Blijf op de hoogte en volg Jannet en Suus

24 November 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo allemaal!!!
Hier weer even een berichtje van de Chicas en Chico vanuit Den Bosch! Wij stellen het allemaal goed! Zijn nog steeds druk met bezoekjes en vooral ook met shoppen :) Dat hebben we ook zeeeeeeer gemist, de heerlijke winkelstraten met allemaal super leuke spullen! We hebben ons dus lekker tegoed gedaan aan wat nieuwe kleding en schoeisel. We zijn al in de kroeg geweest (een super leuke reunie van Boudewijn sport gehad) en naar de bioscoop met de familie! Chico heeft al kennis mogen maken met de Loonse en Drunense duinen (heerlijk gerend in het zand en tussen de bladeren gewroet), ons eerste meidenavondje is alweer geweest (Suus in Tilburg en Vinkie in Utrecht). De Bossche bollen smaken als vanouds, de supermarkten liggen allemaal vol met heerlijke, niet over datum producten, de cv werkt geweldig, de pepernoten en chocoladeletters vliegen je om de oren en de kilo's komen er helaas weer bij :( We zijn volop bezig met het zoeken van werk, Vinkie heeft haar eerste sollicitatiegesprek al gehad en Suus heeft haar "goed gedrag" voor het onderwijs alweer aangevraagd :) En verder genieten we nog van ons "acclimatiseringsprogramma".
Vorige week het bericht vanuit Spanje gekregen dat er allemaal politie rondom onze zaak te vinden was en dat alles met lint was afgezet. Natuurlijk meteen even gaan informeren en het is dus echt zo dat het terras van de Chicas helemaal is afgezet en er niemand door mag! Het schijnt dat de grond daar zo hevig aan het verzakken is dat er echt helemaal niemand meer op mag en dat houdt dus ook in dat er niemand in de zaak kan komen! Niet normaal! Super vervelend voor de nieuwe eigenaar (blijkt een jongen uit Barcelona te zijn die de prijs van la Casera heeft gewonnen). Wij zijn benieuwd hoe dit af gaat lopen en wij zijn uiteraard super blij dat we net op tijd daar weg zijn!
Veel liefs van ons! xxx

• 24 November 2012 - 15:06

Evert En Mieke:

Hallo meiden,
    A.s. vrijdag vliegen wij weer die kant op en we gaan wel even kijken hoe erg het verzakt is.
    We zullen jullie en de broodjes kroket wel missen.